Monday, December 20, 2010

Part 2 ~2010:: My DPLI KONVOKESYEN.... :)

Salam...

Hai.... harini mood mmg baik punye... make up blog jadi cantik....hehehehe..berjaya!!!ok la.. skrg nak sambung citer pasal 2010 ni... pasal konvokesyen aku ni... ni konvokesyen kali ke-3 utk aku... kalini konvokesyen utk DPLI plak.... sebenarnya xde mood nak dtg konvo ni sbb dah mls nk naik pentas...ceewah...hehehe.. tp disebabkan sahabat2 dunia akhirat aku nk dtg tgk jadi aku sgt2 la happy...

Aku mintak cuti dgn pengetua 2 hari so, 4 hari aku akan stay kat Shah Alam... Untuk konvo ni aku da janji dgn Ojet nk booking hotel kat Shah Alam... Lagipun dekat dgn UiTM,senang nanti nk g sane... bincang punya bincang, kiteorg decide nk stay kat Concorde Hotel, Shah Alam.. Lagi menambahkan kegembiraan aku bila ain bgtau nak join aku &ojet stay hotel bersama suaminya Hanis.... (dioerg book bilik lain k??hehehe).. aku sgt2 terharu sbb ain ckp nk meraikan aku..... TQ sgt2 ain.....

27/5/2010 (Khamis)

Aku gerak dari kelantan dan singgah umah min kat Taman Melati coz nk amik die skali... pastu terus gerak ke rumah ain sbb mlm tu aku akn bermalam dirumah ain... Agak lama jgk la aku xjumpe kwn2 aku ni... Sekali da jumpe, ape lagi..kasi story mory la... tido pun kul brape pagi....hehehe....

28/5/2010 ( Jumaat )

Tiba la hari jumaat ... aktiviti hari jumaat ni adalah sesi mengambil jubah konvo kat Menara UiTM Shah Alam dan aku ditemani oleh ina, ain dan min plus nk jumpe ojet sekali... sesampai kat Menara, jumpa la dengan ojet dan kiteorg pun sama-sama pergi amik jubah.. Selesai amik jubah tu ojet dah join aku dan kawan-kawan yang lain utk check in kat Concorede Hotel. selesai check in kat hotel, kiteorg terus pergi ke JJ Bukit Raja untuk makan tengahari. Decide punye decide, kiteorg amik keputusan nak makan stimboat kat Johnney's..

Lunch kat Johnny's



Selesai makan tengahri, kiteorg terus ke KAPAR iaitu sesi mkn Kerang bakar.... dari zaman study dulu lagi, aku mmg suka makan kerang bakar kat Pantai Remis... memang terbaikkkkkk.... kebetulan umah ain kat situ... lepas makan kerang bakar singgah umah ain kejap pastu terus balik hotel sebab hari dah malam dan aku pun dah penat sangat-sangat..

Makan Mee Udang






Kerang Bakar Yang Diidam-idamkan

Sesi berbual-bual


29/5/2010

Hari yang dinanti-nantikan sudah tiba.... yahoooo... hehehe... pagi tu aku dengan ojet bangun awal jugak la dan bersiap-siap untuk ke Malis kami...hehehe... sampai kat tempat berbaris dah ramai graduan yang beratur.. aku dengan ojet berlari-lari kejar barisan kiteorg... lari punya lari.. tak jumpa jugak dengan barisan kiteorg... rupa-rupanya barisan kiteorg dah kedepan tapi sempat la kejar.. hehehe.. penat siut main lari-lari..da la pakai heels...hahaha.... beratur la aku dengan ojet sampai la masuk dewan dan sehingga la aku terima DIPLOMA PERGURUAN...Alhamdulillah....;)

Dalam Dewan


Selesai je sesi terima Diploma, sesi bergambar time!!! i loikess.... sambil-sambil menantikan kedatangan sahabat-sahabat aku ni kiteorg bergambar dulu dengan kawan-kawan DP yang lain.... tak lama kemudian.. orang yang dinanti-nantikan sudah pun tiba..seronok sgt...terharu, gembira, sume ada la... dapat hadiah bunga. dari ina n ain..byk jgk la hadiah... thanks kengkawan... korang datang pun aku dah cukup happy......

Kawan-kawan DP

Sahabat Kesayanganku

Aku dan Ojet

Selesai sesi bergambar dengan kengkawan aku ni, kiteorg pergi makan tengahari dulu kat seksyen 2... sambil-sambil pekena ABC FREDOOO... terbaikkkk.... lepas tu aku kne bekerjar ke KLIA plak nak amik kakak aku kat LCCT dan hantar plak die kat KLIA... pastu aku balik semula ke Hotel berehat dan salin baju untuk ke SATAY KAJANG... makan satay plak......hehehe... itulah aktiviti aku sepanjang majlis konvokesyen aku.. dan itu saja cerita untuk Majlis Konvokesyen aku......hehehehe... sehingga bertemu lagi... see ya...

2 comments:

  1. masih segar di igtan..time ni aku baru2 preg..baru lps mabuk2..tp, ku gagah kan jua neik bukit Uitm tu..demi mu n ojet..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.... sbb tu aku terharu sgt2.... thanks sgt2..;)

    ReplyDelete