Thursday, February 2, 2012

.:: R.I.N.D.U ::.

Salam..

Hai.. hari ni merupakan entri yang ke-2 aku tulis sebab Mood nak menulis  sangat-sangat luar biasa.. hehehe.. sebab tulis entri ni pun nak luahkan rasa RINDU pada Kekasih hati ( cam poyo je ).. 


Macam-macam dugaan yang aku terima sepanjang tahun 2011 sehingga awal 2012.  Tak siapa sangka  musibah yang datang sekelip mata sedang aku mengecap kebahagiaan yang aku cari-cari selama ini.Namun siapalah kita nak melawan takdirNYA.. Satu per satu dugaan yang datang dalam hidup aku. Kebahagiaan yang dicari tiba-tiba terhenti seketika seolah-olah sedang menguji kasih sayang antara kami.


Perasaan RINDU hanya ALLAH sahaja yang tau.. Saat aku gembira, saat aku berduka, saat aku ditimpa masalah, dialah penawar segalanya. Apalah yang "Abg" tengah buat sekarang?? ( semoga cepat sembuh seperti dulu ye.:) )...Namun, aku yakin suatu hari nanti RINDU ini pasti berbayar dengan berkat kesabaran dan ketabahan kami berdua.. Sesungguhnya setiap manusia memiliki impian masing-masing untuk mengecap kebahagiaan. Insyaallah, semoga Allah memberkati hubungan kami.


Inilah kekasih hati saya ( tak penah xpose sebelum ni :)

Dugaan yang datang menimpa kami silih berganti, namun setiap yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi. Hanya Allah sahaja yang tahu. Semoga lepas ni aku akan terus mendapat kebahagiaan yang kekal abadi. Rindu sangat panggilan syg... rindu sangat nak panggil Abg... Teramat rindu nak ucapkan "Gud nite.. Sweet Dreams... Luv u so much.....:(


Apa-apa pun semoga Abg cepat sembuh dan kembali sihat macam dulu. Sesungguhnya Tuhan dah mengatur segala yang terbaik untuk hambanya... Insyaallah... See ya.. :)


4 comments:

  1. sabar hana..ade hikmah yg tersembunyi..

    ReplyDelete
  2. Insyaallah Ain.. Seemoga semuanya berakhir dengan kebahagiaan.. Amin.. :)

    ReplyDelete
  3. semoga berkekalan...
    jangan lupe menjemput akak... :D

    ReplyDelete
  4. kak ermie:: amin.. insyaallah... confirm xlupe jemput akak.. :D

    ReplyDelete