Monday, December 20, 2010

SK II ~ Best Produk...

Salam...

Hai... harini nak berubah angin sikit... cerita pasal 2010 akan bersambung dalam episod lain... sebab hari aku nak sangat-sangat cerita pasal 1 produk yang aku dah pun cuba ... produk kecantikan la ni..hehehe... SK II, mesti semua da biasa dengar kan??? So, harini aku nak "share" pengalaman aku pakai produk ni... So far produk ni sesuai sangat-sangat dengan kulit muka aku ( agaknya kulit muka aku ni nak produk yang mahal-mahal je kot..hehehe)



Lepas beberapa bulan aku pakai produk ni muka aku dah tak naik jerawat lagi. Kulit jadi makin halus.. Jerawat pun kalau nak naik time "period".. time lain memang dah tak naik. Kesan-kesan jerawat hampir hilang. Aku sangat la berpuas hati dengan Produk SK II ni.. bagi sesiapa yang nak mencuba, boleh la cuba.... digalakkan... Aku pakai pun mengikut "budget" yang ada je..hehehehe.. Yang paling best sekali pakai Essence die tu..orang panggil air ajaib...hahaha... Kalo nak lagi berkesan pakai facial treatment die... best sangat2... Ada banyak lagi produk SK II ni yang belum aku cuba... mungkin lain kali akan mencuba produk yang lain.. So, pada sesiapa yang ada masalah kulit, aku "suggest" sangat-sangat produk ni. Dalam masa 1 bulan akan dapat hasilnya....Insyaallah...;)

Ok la..itu saja yang aku nak "share" untuk hari ini... see ya....



17 comments:

  1. woww..xtahan aku mmber aku sorng ni..SKII beb.hehe..mkin cantik berseri la kwn aku ni.hana..ade x produk SKII ni yg dpt hilangkan kutil (isi lebih kt kulit muke) smenjak ngandung ni kan..byk plk tumbuh kt muke aku..risaaau aku.

    ReplyDelete
  2. hehehe.. biasa aje dong..... makin cantik xde la..berseri tu ade..hehehe... oo..aku tau2... tp yang tu aku xtau lak produk mane yang sesuai..kne tanye tempat facial.... aku pun ade gak ain... kat bahagian2 mata...

    ReplyDelete
  3. yeke hana..maksud nye kite kne g consultan die la yeh tanye..risau aku..sbab itu lebih sush nk hilang dr jerawat...hbis la muke akuu..hehe

    ReplyDelete
  4. salam dear, terbaca n3 ni, akk nk tau la pasal sk2 ni, since dear pakai..nk tnya keberkesanannya...akk dah puas try mcm2 product 1 pun tak berkesan...makin teruk muka naik jerawat..pening dah ni...produk paling mahal MK pun dah try tp sedey tak der effect aper melainkan makin teruk..leh email akk keberkesanan produk ni..

    hanitajaafar@gmail.com

    ReplyDelete
  5. nak share gak pasal skII ni. saya baru jer ambik miracle water tu essencce treatment dalam 1 minggu tpi impak dia mmg super la..muka nampak natural dan nampak segar (kulit sihat)kalo ada bajet lebih nak jgk ambik satu set mcm mn la muka aku tu..

    ReplyDelete
  6. To:: Ibu kepada seorang anak lelaki yg comelz & cute.. Sorry lambat reply..saya baru perasan ade comment..ok, saya akan update pasal SK II ni kat akak k.....insyaallah...;)

    ReplyDelete
  7. Biebie:: soory lambat reply..mmg best kan pakai miracle water die???try pakai facial foam dia plak...lagi berkesan...xpe..kite try skit2...saya pun try 1-1...hehehehe..pastu share la keberkesanannye k..:))

    ReplyDelete
  8. Salam....

    Nak tanya, hanna guna SK-II Facial Treatment Essence aje kew? Lau muka very oily and acne prone ok tak? Bajet nak guna SK-II Facial Treatment Essence ugak :-)

    ReplyDelete
  9. wsalam.... AmalinaTawil

    saya pakai SK-II Facial Treatment Essence, SK-II Essence PITERA , SK-II Facial Treatment Milk.. Try la pakai...memang sesuai untul oily skin sbb saya pun oily jgk ..bile da pakai jd smooth je..kurang oily la...;)) selamat mencuba... nanti share pengalaman pakai SK-II k??

    ReplyDelete
  10. nak tnye. hee kalau facial foam n miracle water tu aje how much eh?

    ReplyDelete
  11. salam..sy dh guna produk SK-II ni sejak 2008 hingga kini.alhamdulillah kesannya sgt bagus pada kulit sy..masa study dulu byk jerawat, parur2 hitam, tona tak sekata..tp selepas pakai produk SK-II nie,semuanya berubah..kulit menjadi halus, tidak berminyak dan lembut.sambil kita nk menjaga kulit ni, kenalah minum byk air putih, kurangkan mknn berminyak, kena rajin lalkukan regim pembersihan wajah..set yg sy guna:facial treatment cleanser, whitening source clear lotion, facial treatment essece, facial treatment vitamin c dan mask (weekly)..nk pakai produk ni kena menabung agar tak membebankan diri utk belnya..hehehe..

    ReplyDelete
  12. price untuk produk SK-II berapa ye?

    ReplyDelete
  13. excited plak rasanya nk try produk sk II nie,yelah..dh bnyk dh produk yg sy guna,tp satu pun x berkesan.. sy mempunyai masalah kulit yg berjerawat,tp smpai sekarang pun x hilang lagi..sedih rasa :-(

    ReplyDelete
  14. saya pakai SK II trial set bru day 5 tapi kesannya...WOW!!!xmenyesal guna!

    ReplyDelete
  15. sy nk cuba produk nie sy ade masaalah jerawat tp bkn jerawat biase, lebih d kenali sbg kantung minyak.. apa yg sesuai unt sy gunakan yer... tq

    ReplyDelete
  16. sy baru je cuba pakai trial pack skii..beberapa hari pakai,kulit muka semakin lembut..mcm pegang kulit baby..cuma satu je,kulit nmpk berminyak skit..kena touch up ngan bedak skit..

    ReplyDelete