Wednesday, July 8, 2009

PRE PRACTICUM




salam..
hai,lame x jenguk blog..rindu la plakssssss...hehehehehe...well,dis week pun aku bz gak,nak bernafas pun xsempat(tipu la tu hehehehehehe)well aku nk citer kesibukan aku yang teramat sgt ni.dis week kiteorg kne attend pre practicum so kalo x attend xleh practicum n kena tahan posting. da berlansung pun selama 3 hari n hari ni adalah hari terakhir..selama 3 harini ade dlm 9 slot kiteorg duk dengar,biasa la kalo da namenye talk ngantuk la,xtahan siot...ngantuk gillerrrrrrrrrrrrr...talk start kul 9.00am till 5.00pm..balik umah sambung wat assignment..dpt tido pun paling awal kul 1.00pg..esknye nak bangun pagi semula...huh,aku rase mcm mengalahkan PM plak bznye..banyak benda la kiteorg dpt semasa talk ni...sumenye pasal persediaan nak mengajar n practicum..arini kiteorg sume pakai baju rasmi DPLI 09 uitm untuk sesi photography...for ur information,dis friday kiteorg ada dinner DP kat De Palma hotel..tema die black+red..aku da beli baju dinner tp ade campur putih skit la...ok la kot....aku amik jubah..nak alim skit..hehehehe..tapi jubah ikut body..huhuhuhuhu..nnti aku citer pasal dinner lak k?see ya..

1 comment: