Monday, June 22, 2009

Bil telefon ku yang MELAMBUNG...

hai....agak tertekan jgk la......abg aku call bil telefon aku da sampai...what??????????RM81.25..byk tu..acually aku pakai family plan..so kalo aku call luar dr no family aku charge die lain..agak mahal...kdg2 aku malas nk topup maxis aku kasi balun no celcom aku.....mcm mahal la pakai bill.call n 3G family mmg la free....aduh...poning den..pg td ayah aku sms bagitau jumlah bil....ok ayah..jap lg ana masuk duit dlm akaun...ayah tolong bayarkan bil ana ye?tq ayah....syg ayah...hehehehehehehe..tu la tugas ayah aku kalo anak2 die jauh...tapi kali ni aku nak berjimat la skit...rugi tu bayar bil je..da la bulan 11&12 xde alaun..mampus aku..nak bayar duit kete,bil telefon,broadband.bla..bla..bla..arghhh..pening...bln 7 ni roadtax kete plakkkkkkkkkkk..aduh aku tertekannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....duit..duit..duit............

2 comments:

  1. la..x mahal sgt bil ko. lum smpi rm100 lg. bile nk dtg mi kari?

    ReplyDelete
  2. sabar hanna :) kalu pakai keta mmg byk guna. sabar tau

    ReplyDelete