Friday, June 19, 2009

RESULT KU YANG HAMPEH...

Alahai result..
Setelah lama menuggu result exam untuk part 1, akhirnye keluar jgk la result...kiteorg 1 class dak2 DPLI ni siap YM lg duk tunggu result exam kuar..tunggu punye tungu last dpt tgk kat minitranskrip tu pun sobri yg bgtau aku..kul 1pg br dapat tgk result.punye la bedebar nak check result,last2 aku bukak jgk result aku...Hammmmpeeeeeehhh..tu je yang aku bleh cakap..tp result tu bleh posting tau...hehehehehe..aku bengang la subject yang aku bagai nak mati buat lecturer aku bagi cukup2 makan je...frust giler...aku xtau mane silap..kwn2 aku sume same result dgn aku..tp xpela nk buat mcmner,result tu pun da ckp utk aku jd seprg GIKGU PSV n SRT ok....ingat senang ke nak jd cikgu seni..susah tau...masuk dulu la baru tau...huh..pastikan sem last ni aku dpt score...huhuhuhu..see ya...

No comments:

Post a Comment