Monday, June 29, 2009

i'm BAck..........







salam...
hai..dah lame xupdate blog..rindu plak rasenye...sorry sgt coz aku bz sesangat siapkan assignment..tu pun ade lg yang xsiap2 lagi..so skrg ni aku abr abis siap spray prespek night zoo safari aku yang xsudah2 tu...alhamdulillah siap gak...letih tau buat benda alah tu..manual tu...1stly aku nak citer pasal micro teaching aku yang ke-2..aritu aku citer yang 1st,aku ngajar PSV..arini nak citer pasal ngajar SRT plak..ari jumaat baru ni berlangsung la micro teaching yang ke-2.aku merupakan org yang ke-4 sesi ptg..agak gemuruh jugak la..sbb aku xprepare sgt..bkn ape, duk pk nak buat set induksi mcmner..pk punye pk aku ade la set satu aktiviti utk student aku.. aku da rase confident la skit utk micro teaching yang ke-2 ni n happy jgk la coz set induksi aku berjaya pikat student..sape yang dpt jawab soalan aku, aku ade sediakan gift..giftnye biase2 je, aku pi beli buah epal merah kat giant n bungkus dgn plastik hamper..at last aku kasi la gift sbb bkn senang kwn2 sendiri nak bg kerjasama..but our class micro teaching mmg best giler n sporting giler..thanks u all...tgk la pic aku...till then..see ya........

No comments:

Post a Comment