Monday, June 29, 2009

Main Tanah Liat kat Bengkel...






Haiiii...
Hari ni nak citer pasal main tanah liat?what?main tanah liat?ade ke patut..hehehehehe..mcmni citernye..pg tadi Kak Mun call fiza bgtau Pn.aida suh dtg bengkel coz nak lembutkan semula tanah liat yang da keras..janji suh dtg kul 10..abis call kul 9.55,nak suh dtg kul 10.00..aku da la xmandi lg..alamak..kantoi..hehehehe..pas mandi aku ngan fiza gi la n aku ckp kat fiza aku lapar..sblm g bengkel singgah cafe..kite mkn dulu...makan penting tau..kang kalo aku lapar xde mood nak wat keje..heheheheehehe..pas makan aku n fiza trus la ke bengkel n diarahkan oleh Kak Mun untuk melenyek tanah liat..untuk pengetahuan dis week kiteorg da start bengkel PSV n SRT/RC..so tanah liat tu untuk subjek seramik...so,chek it out pic tgh melenyek tanah liat..hehehehehe...see ya..

No comments:

Post a Comment