Saturday, June 20, 2009

Pi KeDAh.........









jalAn-JaLan.....
hai, arini nak citer psl aku pi kedah..al kisahnye aku ni temankan kwn aku fiza pi tgk sekolah yang die nak praktikum nnti kat area TIKAM BATU...aku pun menemani la fiza ke kedah arini(20 jun2009)..mengikut jadual kiteorg nak bertolak pas subuh,biasa la aku suke je terlajak tido,hehehehehehe..dalam kul 8.00 kiteorg da gerak n pas isi minyak sume bermula la perjalanan mencari signboard ke IPOH..dgn idea yang ade aku pun suh la fiza ikut federal highway n mane2 je signboard ke ipoh..actually kiteorg main redah je,xtau jalan...akhirnye jumpe la signboard ke ipoh dan kami meneruskan perjalanan ke ipoh...bak kate fiza,kite keluar dr shah alam br cari breakfast(tension sebenarnye duk shah alam coz asyik duk pk assignment xsiap) aku setuju sgt la tu..last2 kiteorg buat keputusan nak berenti kat RnR TAPAH...da selesai breakfast kiteorg memulakan semula perjalanan ke sg.petani...setelah 4 jam perjalan akhirnye kami sampai la ke Hotel penginapan kami di Hotel Seri Malaysia dlm kul 1.30 ptg...da check in kami rehat kejap n trus kuar pi Alor setar..bukan ape nak pi pekan rabu..(mak aku kirim belacan Kedah,best katenye)hehehehehehe..da puas menyoping kiteorg pi makan sat sambil2 jumpa kawan fiza..pas makan aku ckp ngan fiza nak pi Menara Alor Setar n kami kesana n bergambar sakan..hehehehe..check it out pic utk arini...esk aku citer lg k?esk nk pi sekolah tikam batu...see ya..

No comments:

Post a Comment